EVO ŠTO SE MIJENJA

Zuckerberg najavio promjene: 'Želimo sadržaj koji će biti dobar za ljude'

Zuckerberg najavio promjene: 'Želimo sadržaj koji će biti dobar za ljude'
12.01.2018.
u 10:30
Istraživanje pokazuje da korištenje društvenih medija za povezivanje s ljudima do kojima nam je stalo može biti dobro za nas. Možemo se osjećati povezaniji i manje usamljeni, kaže šef Facebooka
Pogledaj originalni članak

Šef Facebooka Mark Zuckerberg danas je najavio promjene na toj društvenoj mreži koje će se najprije vidjeti u takozvanom News Feedu, gdje se prikazuju objave drugih korisnika i stranica, na kojemu bi sada trebalo biti više objava prijatelja i obitelji, a manje javnog sadržaja kao što su članci i snimke.

Zuckerberg je u objavi na - a gdje drugdje - Facebooku objasnio kako je tijekom posljednjih nekoliko godina javni sadržaj na toj mreži "eksplodirao", zbog čega se ravnoteža News Feeda poremetila na štetu povezanosti s bližnjima. 

- Osjećamo odgovornost da osiguramo da naše usluge ne budu samo zabavne za korištenje, već i dobre za ljude. Stoga smo pažljivo proučavali ovaj trend gledajući akademska istraživanja te radeći vlastita istraživanja s vodećim stručnjacima na sveučilištima. Istraživanje pokazuje da korištenje društvenih medija za povezivanje s ljudima do kojima nam je stalo može biti dobro za nas. Možemo se osjećati povezaniji i manje usamljeni, što je povezano s dugoročnim mjerenjima sreće i zdravlja. S druge strane, pasivno čitanje članaka i gledanje videa, čak i ako su zabavni ili informativni, možda nije jednako dobro - napisao je Zuckerberg.

Zuckerberg kaže kako je Facebooku sada cilj prvenstveno pomaganje u društvenim interakcijama, a ne u pronalaženju relevantnog sadržaja. Promjene u tom smjeru krenule su prošle godine, a bit će potrebno da novi fokus dođe u sve proizvode, dok će se prve promjene vidjeti upravo u News Feedu. Zuckerberg očekuje da će ovim promjenama vrijeme koje ljudi provode na Facebooku pasti, ali da će to vrijeme biti vrjednije te da će se to dugoročno pozitivno odraziti na njihovo poslovanje.

 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.