ZA DOPRINOS STRUCI

Zoran Tomić dobio Grand Prix HUOJ-a za razvoj odnosa s javnošću

Zoran Tomić dobio Grand Prix HUOJ-a za razvoj odnosa s javnošću
30.04.2020.
u 12:13
Pogledaj originalni članak

Rektor Sveučilišta u Mostaru i autor više od deset knjiga o odnosima s javnošću prof. dr. sc. Zoran Tomić dobio je Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) za doprinos struci.

Riječ je o najvišem priznanju koje se u Hrvatskoj dodjeljuje osobama koje su dale velik obol unaprjeđenju odnosa s javnošću, priopćeno je iz Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

"Zoran Tomić najproduktivniji je hrvatski autor u sferi odnosa s javnošću. Ono što se u njegovoj karijeri dodatno ističe, je činjenica da je odgojio generacije i generacije mladih stručnjaka za odnose s javnošću i da to sa zadovoljstvom čini i dalje", istaknuo je predsjednik žirija ovogodišnje dodjele nagrada Grand PRix HUOJ-a doc. dr. sc. Damir Jugo.

Tomić se odnosima s javnošću počeo baviti prije dvadeset godina dok je mnogima u ovom dijelu Europe to područje još bilo nepoznato. U međuvremenu je u Hrvatskoj prepoznat kao jedan od najboljih stručnjaka za odnose s javnošću kako za njihovu teoriju, tako i praksu. Osim na matičnom sveučilištu, predaje na visokoškolskim ustanovama u Zagrebu, Dubrovniku i Koprivnici.

"Prijem u redovito članstvo Europske akademije znanosti i umjetnosti možda je nešto na što sam najponosniji u svojoj karijeri. U znanstvenom smislu biran sam za redovitog profesora s područja odnosa s javnošću, a ponosim se i svojim knjigama te studentima, diplomantima i doktorandima", rekao je rektor Tomić primajući posebnu nagradu HUOJ-a, te poručio studentima kako se u struku isplati ulagati i za nju zalagati.

Uvjeren je kako se odnosi s javnošću u Hrvatskoj razvijaju brže i snažnije nego u okolnim zemljama. Prostor za napredak vidi u području profesionalne etike te interakciji struke i menadžmenta.

Javnu komunikaciju tijekom epidemije novog koronavirusa u Hrvatskoj smatra vrlo dobrom te vjeruje kako će se "nova normalnost" pozitivno odraziti na odnose s javnošću.

"Vjerujem da će brojni dionici shvatiti kako je uspješna komunikacija kroz odnose s javnošću strateški resurs svake organizacije i da će tom resursu posvetiti više strateške pozornosti. S druge strane vjerujem kako će ova kriza dodatno utjecati na repozicioniranje komunikacijskih kanala, a time i komunikacijskih vještina. Od nas će se tražiti novi komunikacijski kapacitet i nove mogućnosti. Pošto će posljedice ove krize trajati još neko vrijeme, vještine koje su vezane za internet, dominirat će tržištem", kazao je Tomić.

Kako se zbog pandemije koronavirusa svečanost dodjele nagrada Grand PRix HUOJ-a nije mogla održati, dobitnici u devet natjecateljskih kategorija u kojima se ocjenjuju izvrsni prošlogodišnji komunikacijski projekti, bit će objavljeni putem Facebook stranice HUOJ-a. Virtualna svečanost održat će se u srijedu, 6. svibnja, u 18 sati, navodi se u priopćenju.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.