menadžment

Završen dvodnevni Polugodišnji menadžment ZZO – a HNŽ

Završen dvodnevni Polugodišnji menadžment ZZO – a HNŽ
21.09.2016.
u 14:45
Pogledaj originalni članak

Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽ održao je dvodnevni Polugodišnji menadžment organiziran s ciljem prezentacije „Poslovanja ZZO – a HNŽ srpanj 2012. – lipanja 2016. godine“, analize ispunjenja ciljeva Zavoda za 2016. godinu, prezentacije Istraživanja o zadovoljstvu osiguranika i Strateškog plana Zavoda 2017. – 2020. godina, analize poslovnih procesa te daljnje edukacije i podizanja kompetencija zaposlenih.

Prvog dana menadžmenta djelatnicima i javnosti direktor Zavoda, Rade Bošnjak, prezentirao je „Poslovanje ZZO – a HNŽ srpanj 2012. – lipanj 2016. godine- Sažetak“, dokument u kojemu su opisane aktivnosti i projekti Zavoda provedeni u protekle četiri godine.

„Svjesni vremena u kojemu djelujemo, potreba naših osiguranika, zdravstvenih djelatnika i ukupnog zdravstvenog sustava HNŽ, u protekle četiri godine, susreli smo se s nizom izazova i nužnih promjena. S izazovima smo se suočili, promjene prihvatili, pristupili sustavnom projektnom planiranju te prihvatili razvoj kroz promjene kako naš put i jamstvo za ostvarenje naših ciljeva na zadovoljstvo i dobrobit osiguranika i zdravstvenog sustava općenito.“ kazao je direktor Bošnjak.
Razvoj Zavoda i prihvaćene promjene u načinu planiranja i izvršavanja planiranih zadaća rezultirali su pokretanjem i provođenjem ključnih projekata kako za zavod tako i za cjelokupni sustav zdravstva HNŽ. Riječ je o sljedećim projektima: Razvoj primarne zdravstvene zaštite, Integrirani model plaćanja bolničke zdravstvene zaštite (DRG), Integrirani zdravstveni informacijski sustav (IZIS), Uvođenje funkcije kontrolinga u ZZO HNŽ, Projekt poboljšanja poslovnog sustava Zavoda te Projekt uvođenja elektroničke zdravstvene iskaznice.

Pored projekata koji se provode i ostvarenih rezultata, prvog dana menadžmenta, analizirano je ispunjenje ciljeva Zavoda za 2016. godinu, prezentiran je Strateški plan Zavoda 2017. – 2020. godina, Izvješće o rezultatima istraživanja o zadovoljstvu osiguranika te su analizirani poslovni procesi kontrole usluga bolničke zdravstvene zaštite kroz DRG, kontrole računa ugovornih ljekarni za izdavanje lijekova s liste lijekova, kontrole refundiranja bolovanja, ostvarivanju prava na ortopedska i druga pomagala, ugovaranje primarne, sekundarne i tercijarne zdravstvene zaštite i postupanja po ugovorima, praćenje i analiza uplate prihoda, nabave i ekonomat te interno i eksterno komuniciranje.

Drugog dana menadžmenta analizirano je još pet poslovnih procesa Zavoda (upravljanje ljudskim resursima; distribucija premije osiguranja; izrada, praćenje i analiza financijskog plana i rebalansa; administriranje lokalne i vanjske mreže te upravljanje softverima), a potom je dio vremena posvećen edukaciji i podizanju kompetencija zaposlenih.
Zamjenik direktora Agencije za prevenciju korupcije i koordinaciju borbe protiv korupcije BiH s najbližim suradnicima djelatnike Zavoda upoznao je s radom Agencije, Strategijom za borbu protiv korupcije, Akcijskom planu za provedbu Strategije, Smjernicama za izradu planova za borbu protiv korupcije, mehanizmima prijave korupcije te načinom prepoznavanja i preveniranja iste.

Pored edukacije o prevenciji korupcije djelatnici Zavoda su imali prigodu dodatno se educirati i proširiti postojeća znanja o upravljanju promjenama o kojima je govorio jedan od partnera i osnivača Adizes centra za jugoistočnu Europu (ASEE).
Za kraj, djelatnicima Zavoda obratio se pomoćnik direktora, Zoran Kazazić, a direktor Zavoda rezimirao je dvodnevni rad kazavši kako je zadovoljan načinom rada, razumijevanjem vlasnika procesa o vlasništvu nad procesom i ulogom svakog procesa u ukupnom poslovanju Zavoda.

„Sve ovo što smo čuli i analizirali u protekla dva dana vjerujem kako će biti podloga za daljnji rast i razvoj svakog pojedinca, Zavoda u cijelosti i ukupnog zdravstvenog sustava HNŽ“ kazao je direktor Bošnjak.
  

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.