Ombudsmeni BiH

U vezi problema s Telemachom građani se trebaju obratiti Ombudsmanu za zaštitu potrošača

U vezi problema s Telemachom građani se trebaju obratiti Ombudsmanu za zaštitu potrošača
18.01.2021.
u 15:01
Pogledaj originalni članak

Ombudsmani za ljudska prava Bosne i Hercegovine Ljubinko Mitrović, Jasminka Džumhur i Nives Jukić obavještavaju javnost da u toj instituciji ne postoji registriran predmet koji se odnosi na tematiku kabelskih operatera u BiH, niti Telemacha, niti su Ombudsmani za ljudska prava BiH istupali u javnosti vezano za tu problematiku.

U konkretnom slučaju riječ je o izjavama Ombudsmena za prava potrošača u BiH Saše Marića, saopćeno je iz institucije Ombudsmeni za ljudska prava BiH.

Imajući u vidu navedeno, iz te institucije upućuju građane da se vezano za predmetnu problematiku obrate Instituciji Ombudsmena za zaštitu potrošača u Bosni i Hercegovini (www.ozp.gov.ba).

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.