PREMIJERA

S radom počeo najveći virtualni sajam namještaja i interijera u Europi!

S radom počeo najveći virtualni sajam namještaja i interijera u Europi!
30.11.2020.
u 17:29
Design-Expo.eu je najnovija digitalna platforma u industriji namještaja
Pogledaj originalni članak

Sradom je počeo najveći virtualni sajam namještaja i interijera u Europi - Design Expo EU koji će predstavljati najbolje od najboljeg u industriji namještaja i uređenju sadašnjih i budućih životnih prostora, unutarnjih i vanjskih. Ovaj najveći virtualni sajam u EU donosi najnovije trendove i proizvode iz industrije namještaja koji će ispuniti očekivanja modernih kupaca.

Ciljaju se izlagači iz EU i drugih zemalja svijeta koji će predstavljati novi dizajn, trendove, materijale i namještaj, te tehnologije i usluge koje će imati najveći utjecaj na budućnost suvremenog životnog prostora. Virtualni sajam pokriva sve segmente industrije namještaja kao i one koji su s njom usko povezani: namještaj za unutarnje i vanjske prostore, podne obloge, vrata i prozori, bijela tehnika i kućanski uređaji, dekoracije, madraci, rasvjeta, grijanje, električni uređaji i pribor, komercijalni namještaj (namještaj za  opremanje i uređenje hotela, ureda, zračnih luka, trgovina, bolnica, škola, restorana, kafića, tvrtki, državnih institucija i dr. ) kao i dobavljače građevinskih i konstrukcijskih materijala, strojeva, materijala, komponenti, alata i opreme za namještaj, te pružatelje usluga (arhitekti, dizajneri interijera, marketinške usluge, foto&video, bankarske usluge, edukacija i obrazovanje, tiskarske usluge, usluge dostave i sl.).      

Sajam će osim izlagačkog dijela imati i edukacijsko-savjetodavnu ulogu kroz stručne besplatne live webinare na kojima će gostovati ugledni stručnjaci iz svijeta arhitekture i uređenja interijera, a objavljivat će se i edukativno-stručni blogovi iz područja interijera/eksterijera i tržišta namještaja. 

Izlagači mogu birati između tri izlagačka paketa. Prvi paket je namijenjen proizvođačima namještaja, dobavljačima materijala, sirovina i opreme, distributerima i trgovcima, drugi pružateljima usluga (arhitekti, dizajneri interijera i sl.) dok je treći paket nazvan FREE ZONA, koja je namijenjena mladim neafirmiranim stručnjacima iz područja arhitekture, product dizajna, uređenja interijera koji se mogu potpuno besplatno predstaviti potencijalnim partnerima iz industrije namještaja. U okviru virtualnog sajma se nalazi i DESIGN ZONA koja je namijenjena izlaganju i prezentiranju dizajnerskih proizvoda iz svih segmenata uređenja vanjskih i unutarnjih životnih prostora.

 

Radeći u industriji namještaja kao direktor marketinga jedne od većih grupacija u industriji namještaja u regiji, imao sam prilike sudjelovati na brojnim svjetskim sajmovima gdje sam uočio nedostatke postojećih sajamskih poslovnih modela, ali i prilike koje u tom smjeru pruža digitalna tehnologija. Kao odgovor je nastala ideja Design Expo jer digitalizacija pokreće nove poslovne modele za sve industrije, uključujući industriju namještaja i uređenja interijera. Naročito je to važno na sajmovima, jer digitalna transformacija dramatično utječe na načine izlaganja i prezentacije proizvoda te uspostavu i razvoj poslovnih odnosa. Kombinacija digitalnog i fizičkog svijeta smjer je koji vidim kao budućnost sajmova. Upotrebom digitalnih rješenja uklanjamo geografske barijere i činimo sajmove dostupne svima, kako malim tako i velikim tvrtkama, pod istim uvjetima. Ako želite proširiti svoje poslovanje na lokalnoj ili globalnoj razini, Digital Expo je tu da vam pomogne u postizanju tog cilja. Aktivno koristimo digitalni marketing na području cijele Europe kako bismo izlagačima osigurali kvalitetnu promociju te kako bismo na virtualni sajam doveli što više ciljanih posjetitelja - izjavio je Slavko Gazić, pokretač virtualnog sajma Design-Expo.EU.

 

Jedan od izlagača na virtualnom sajmu Design Expo EU je i hrvatska tvrtka Ancona Grupa, poznati proizvođač i izvoznik namještaja na zahtjevno EU tržište. Ancona Grupa više od 70% prihoda ostvaruje upravo od izvoza.


S obzirom da smo orijentirani na izvoz, prije svega na tržište zapadne Europe na kojemu su naši proizvodi prepoznati po visokoj kvaliteti i modernom i jedinstvenom dizajnu, odlučili smo sudjelovati na virtualnom sajmu te se na digitalnoj platformi predstaviti ciljanim tržištima i potencijalnim poslovnim partnerima i kupcima. Budući da zbog pandemije nema klasičnih sajmova namještaja smatramo da je ovakav način prezentacije naše tvrtke i proizvodnog asortimana koristan te da će donijeti dobre rezultate - rekao je gospodin Markica Stanušić, direktor tvrtke Ancona Grupa.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.