INTERA TP

Naučite kako poslovati nakon globalne pandemije

Naučite kako poslovati nakon globalne pandemije
25.05.2020.
u 17:09
Pogledaj originalni članak

Dok se svakodnevni život polagano vraća u prijašnje stanje, gospodarstvo se nalazi pred novim izazovom – kako poslovati nakon globalne pandemije. Proteklo razdoblje u prvi plan je stavio digitalizaciju poslovanja s posebnim naglaskom na online trgovinu i promociju putem društvenih mreža. U trenucima kada se gospodarstvo neupitno suočava s krizom, posebno je važno istaknuti se u moru promotivnih sadržaja i osvojiti kupce i klijente. Trikove kako učiniti upravo to, imat će priliku naučiti sudionici Code On Meetup-a Vol. 16: Kako se profilirati na tržištu nakon COVID-19? kojeg INTERA Tehnološki Park organizira u četvrtak, 4. 6. 2020. godine u 14 h, priopćeno je iz INTERA TP. 

U tjednu kada će Code Hub Mostar ponovno otvoriti vrata za svoje korisnike, svi zainteresirani će još jednom moći u online formi pratiti novo izdanje meetup-a koje će poseban naglasak staviti na Facebook promociju. Svoje iskustvo sa svim sudionicima će podijeliti Robert Dobrilović koji je svoj put u svijetu digitalnog marketinga započeo prije šest godina tijekom studija informatike u Hrvatskoj. SEO je bio prvi dio digitalnog marketinga kojm se bavio, a zatim je prešao na Facebook, Google i YouTube oglašavanje. S više od 60 uspješnih projekata iza sebe, sada ima veliki zadatak - zavladati ecommerce svijetom na Balkanu i čitavoj Istočnoj Europi. Ponosan je vlasnik digitalne marketinške agencije Vendas, koja se specijalizira u pružanju većeg povrata uloženog za vlasnike e-trgovina.

Tijekom teorijskog dijela, Robert će sudionike upoznati s osnovama Facebook oglašavanja, uključujući i Facebook Ad Account, Facebook Business Manager Account i Facebook Pixel, a kroz praktični dio oni će već tada moći naučiti najvažnije trikove uspješnih kampanja. Tijekom online meetup-a imat će priliku izraditi Facebook Lead Form kampanju, Custom publiku te LookAlike publiku, ali i naučiti kako testirati oglase, koje metrike gledati te kako customer research može pomoći pri izradi oglasa i ponude.
Svi zainteresirani za drugi po redu online meetup, koji INTERA Tehnološki Park organizira uz podršku Švicarskog poduzetničkog programa, mogu se prijaviti na linku, a sva eventualna pitanja postaviti na info@intera.ba.
 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.