Ismir Jusko

Naših 67 ljudi će nakon dvogodišnje obuke preuzeti kontrolu neba

Naših 67 ljudi će nakon dvogodišnje obuke preuzeti kontrolu neba
28.11.2016.
u 21:17
Pogledaj originalni članak

Ismir Jusko, ministar prometa i komunikacija BiH za N1 je kazao da je donesena prometna strategija jedini dokument koji državi omogućava apliciranje na sredstva koja dolaze iz EBRD-a, a donesen je na početku njegovog mandata.

"Došao sam na pola mandata, na pola godine. To je najgore što se može dogoditi, ali ne želim da to bude opravdanje. Sve je uvjetovano transportnom strategijom koja je donesena za dva mjeseca mog mandata. Strateški dokument nam omogućava da možemo aplicirati na sredstva koja dolaze iz EBRD-a, a korist je da apliciramo na veliki broj projekata. Bez te strategije, BiH dvije godine iz EU ne bi mogla dobiti niti jedan euro", tvrdi Jusko.

Istaknuo je da to nije sve na čemu se bazira Ministarstvo prometa i komunikacija, te da se dosta okreću i privatnom-javnom partnerstvu, te pronalasku ozbiljnih investitora za financiranje Koridora Vc.

Na upit je li samo novac problem kada je Koridor Vc u pitanju, kaže kako jeste u ovom trenutku. 

"Imamo katastrofalno spor ritam izgradnje. Susjedi su to dosta brže uradili. Ja u narednom razdoblju imam konretne sastanke s kolegama iz entiteta, da im dam kontakte, investitore... Nemamo razloga čekati da nam netko dođe. Transportna infrastruktura je katastrofalna, datira iz sedamdesetih, nije prilagođena kako treba. To se mora mijenjati, ako mislimo ekonomski i turistički ići gore", kazao je Jusko.

Govoreći o problemu što BiH ne kontrolira svoje nebo, ističe kako 15. dan mandata dobio tu informaciju. 

"Šest mjeseci, 65 posto radnog vremena vadim stvari iz stolova koje su bile u ladicama - da se urade. Mi ne kontroliramo nebo iznad 10.000 metara. Razgovarao sam sa suradnicima, dostavili smo Vijeću ministara da 67 naših polaznika ide na obuku. Naših 67 ljudi će nakon dvogodišnje obuke preuzeti kontrolu neba", tvrdi Jusko za N1.

Što se ostalih investicija tiče - privatno-javno partnerstvo je plan B. Akcize imaju svoju ulogu - a BiH ima investitore koje su spremni ulagati u BiH: "Zašto ispruženu ruku odbijati", pitao se. Nisu ni krediti jedino rješenje, te nadu polaže u koncesije. Ipak, njegovo ministarstvo nije jedino koje odlučuje - no koncesije su trenutno najpogodnije rješenje.

Ismir Jusko komentirao je i razvoj situacije oko mosta na Pelješcu, kazavši da ovo ministarstvo nije imalo nikakav dokument o korespondenciji s hrvatskim ministarstvom prometa. 

"Prvi put sam vidio dokument u kojem je ekspertni tim BiH od osam osoba dao suglasnost za predloženo rješenje mosta na Pelješcu. Dokumentaciju sam dobio, predao je predsjedatelju Vijeća ministara - a niti jedan ministar nema ekskluzivno pravo donositi odluke. Po predloženom, niti jedan brod koji je ušao BiH neće biti spriječen da uđe ispod tog mosta, ali odluku donosi Parlamentarna skupština BiH", kaže Jusko - pojasnivši da je sada trenutak u kojem se struka treba uključiti, revidirati sve uloge.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.