redizajnirana web stranica

Na web stranici ZZO HNŽ-a osiguranici odsad imaju pristup i službama

Foto: Fena
Na web stranici ZZO HNŽ-a osiguranici odsad imaju pristup i službama
06.12.2018.
u 16:42
Pogledaj originalni članak

Javnosti je u srijedu predstavljena Knjiga standarda, Facebook te redizajnirana web stranica Zavoda zdravstvenoga osiguranja (ZOO) Hercegovačko-neretvanske županije (HNŽ) kojom je dana mogućnost komunikacije svih posjetitelja te stranice izravno sa službama unutar Zavoda.

Kako je kazao rukovoditelj Sektora informatičkih tehnologija u ZZO-u Senadin Čatrnja tijekom konferencije za novinare u Mostaru, a koji je predstavio novine na web stranici, vodilo se računa da se stranica što više približi osiguraniku i njegovim potrebama, odnosno podacima koje on želi imati.

- Dosad smo s ove stranice imali podatke o obvezniku kod kojeg osiguranik radi, kao datum ovjere knjižice, što se nije pokazalo funkcionalnim jer smo te podatke uvrštavali na web server i onda bi došlo do njihovog kašnjenja i stvaranja dodatnih problema za osiguranika - pojasnio je Čatrnja.

Na novoj stranici, dodao je, ti će podaci biti u realnom vremenu i pouzdani. Kao jednu od novina redizajnirane stranice, naveo je da će uz samog nositelja osiguranja biti prikazani i članovi njegove obitelji koji su osigurani preko njega.

Također, web stranica nudi mogućnost elektronskog slanja popunjenog zahtjeva za izdavanje potvrde o statusu osiguranja s pripadajućim dokumentacijom i mogućnostima da traženu potvrdu osiguranik zaprimi elektronski, uz informaciju u kojem područnom uredu je može preuzeti i u papirnatom obliku, te praćenje uplate doprinosa i trajanja osiguranja u realnom vremenu.

Direktor Zavoda ZZO-a HNŽ-a Rade Bošnjak u svom se obraćanju osvrnuo na važnost komunikacije i transparentnosti u informiranju, posebno ističući primjenu suvremene tehnologije.

Govoreći o važnost pravodobnog i cjelovitog informiranja osiguranika, istaknuo je kako i ove novine na redizajniranoj web stranici, koje idu u prilog osiguranika, govore o zalaganju Zavoda za poboljšane komunikacije s njima.

Također se zahvalio medijima na suradnji i profesionalnom odnosu.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.