poslovna ideja “Rekontiva”

Mlade Enisa i Amela razvijaju financijski brend

Mlade Enisa i Amela razvijaju financijski brend
19.11.2018.
u 09:50
Pogledaj originalni članak

Kada su mlade i visokoobrazovane djevojke Enisa Mahmutović i Amela Perenda u travnju ove godine prijavile poslovnu ideju na javni poziv u okviru projekta TRIK, nisu mogle ni sanjati da će ubrzo ideja prerasti u realnost i postati njihova svakodnevica.

Njihova poslovna ideja “Rekontiva”, fokusirana na pružanje knjigovodstveno-računovodstvenih usluga podržana je u biznis inkubatoru “BeeZone” u Travniku s 10.000 konvertibilnih maraka, a te dvije mlade poduzetnice su na putu da postanu prepoznatljiv brend u oblasti financija u svojoj zajednici.

- Prepoznale smo projekt “Trik za nove mogućnosti u zapošljavanju i poduzetništvu” kao savršenu prigodu za prezentiranje naše poslovne ideje. Dobile smo i prigodu prvi put kroz razgovore sa stručnim konzultantima saznati može li naša ideja dovesti do uspjeha buduće kompanije - kaže Enisa Mahmutović. Ističe da “Rekontiva” predstavlja dokaz da ideje i hrabrost, uz znanje i umijeće, dovode do uspjeha.

- Smatramo da je ovo veliki početak, osnaživanje, kako nas, tako i naše lokalne zajednice. Želimo biti najbolji u pružanju usluga i savjeta. I ne samo to. Želimo rasti, zapošljavati mlade ljude koji vole ovaj posao. Želimo pružiti našim klijentima dodatne vrijednosti, ali i potpuni poslovni ugođaj - dodaje je Amela Perenda. 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.