Riječ je o efektu koji prema Appleu predstavlja novu dimenziju korisničkog sučelja, čime se stavlja točka na klasične prozirne i zamućene slojeve koji su postali uobičajeni u dizajnu operativnih sustava. Ipak, reakcije korisnika su sve samo ne jednoglasne. Dok jedni izražavaju oduševljenje, tvrdeći kako se radi o revolucionarnom pomaku u Apple korisničkom sučelju, drugi smatraju kako je Apple promašio suštinu i kako iza sjajnog izgleda stoji malo stvarne koristi.
"Zamućenje i prozirnost su postojali godinama, ali efekt loma svjetlosti, kao kroz pravo staklo ili vodu, dosad nismo vidjeli na mobilnim uređajima. Ovo je nevjerojatno", navodi jedan korisnik kao recenziju na GSMAreni. Međutim, ne dijele svi isto mišljenje. Neki korisnici oštro kritikuju novi izgled i nazivaju ga nepraktičnim i vizualno prenapadnim.
"Liquid Glass izgleda kao jeftina tema s nekog lošeg Android telefona. Iznenađujuće je kako je ovako nešto došlo od Applea. Teško je čitljivo, a sve djeluje kao promjena bez pravog smisla”, piše jedan korisnik, a drugi ističe kako je zbunjujući i da ne predstavlja korak naprijed. U komentarima se sve češće pominju i poređenja sa starijim sustavima poput Windows Viste i MacOS X-a, što samo dodatno podgrijava raspravu među korisnicima. Neki Apple optužuju za reciklažu ideja, dok su druge tvrtke zamolili, da ako čitaju recenzije, nikako ne kopiraju ovaj dizajn.
"Dragi Xiaomi, ako pretražujete GSMArena stranicu (iz bilo kojeg razloga) i dođete do moje poruke, molim vas ne kopirajte Apple u ovom", napisao je korisnik pod nazivom Rolly Ghizxj.
Iako su mišljenja podijeljena, nova vizuelna promjena u iOS-u 26 izazvala je burnu debatu, kao i svaka velika promjena, a Apple je kao i obično nakon svakog predstavljanja, u središte razgovora o budućnosti dizajna mobilnih operativnih sustava.