HUTOVO BLATO

Katić: Uloga medija presudna u brendiranju turističkih destinacija

Foto
Katić: Uloga medija presudna u brendiranju turističkih destinacija
23.10.2025.
u 12:56
Pogledaj originalni članak

Federalna ministrica prometa i komunikacija Andrijana Katić ocijenila je kako je uloga medija presudna u brendiranju turističkih destinacija i stvaranju preduvjeta za razvoj održivog turizma.

- Poslušali smo prvi panel i na temelju onoga što smo čuli mogu reći da će ovo biti dobar temelj za dobru raspravu, koja će kasnije poslužiti za donošenje novih ideja, smjernica i zaključaka kako javnom sektoru tako i nama koji smo donositelji odluka – izjavila je ministrica Katić u pauzi rada konferencije "Mediji i turizam", koja se održava u Parku prirode Hutovo blato.

Po njezinim riječima, sinergija javnog sektora, turističkog sektora i medija ključna je za brendiranje pojedinih turističkih destinacija, kao i za stvaranje prepoznatljivog brenda Bosne i Hercegovine.

- Kao federalna ministrica već sam istaknula koliko je važan razvoj prometne, digitalne i svake druge infrastrukture za razvoj turizma. To su međusobno ovisni procesi i nadam se da će i ova konferencija poslužiti kao platforma koja će donijeti zaključke, odnosno smjernice za spomenutu sinergiju – dodala je ministrica Katić.

Konferenciju "Mediji i turizam" organizira Federalna novinska agencija (FENA) u suradnji s Turističkom zajednicom Hercegovačko-neretvanske županije i Gradom Čapljinom, pod pokroviteljstvom Razvojne banke Federacije BiH.

Cilj konferencije je naglasiti ulogu medija u oblikovanju percepcije i promociji turističkih destinacija.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.