ŠOPING U BIH

Bihać, Cazin i Kladuša novi su Ponte Rosso za Hrvate i Slovence

Foto: ILUSTRACIJA Zvonko Zivkovic/PIXSELL
Bihać, Cazin i Kladuša novi su Ponte Rosso za Hrvate i Slovence
22.01.2017.
u 18:26
Vikendom i u sajmene dane promet se mjeri u desecima, čak i stotinama tisuća eura. Samo u Bihaću, uz granicu s Hrvatskom ima desetak trgovačkih centara. Toliko ih je niknulo i u susjednim općinama
Pogledaj originalni članak

Bihać, Velika Kladuša i Cazin, gradovi na sjeverozapadu Bosne i Hercegovine, nova su meka za kupce iz Hrvatske, piše Al Jazeera Balkans.

Svakog vikenda i praznika stotine automobila slijeva se preko graničnih prijelaza Izačić - Ličko Petrovo Selo i Maljevac - Velika Kladuša. Registracijske oznake otkrivaju odakle stižu gosti - Varaždin, Zagreb, Murska Sobota, Rijeka, Zadar i Gospić, a nerijetko se mogu vidjeti i automobili slovenskih oznaka, iz Ljubljane, Gorice, Postojne, Jesenica, Novog Mesta.

U kolonama su sve brojniji i autobusi, popunjeni do zadnjeg mjesta.Cilj im je isti - gradske tržnice i trgovine.

Šoping je popularan zbog nižih cijena, posebno prehrambenih artikala, ali i benzina, nafte, plina...

Ulice Bihaća, Velike Kladuše i Cazina pune su preprodavača, a gužve su uobičajene i u trgovinama i trgovačkim centrima. Za tamošnje prilike sve je dobro organizirano. Parkirno mjesto naplaćuje se jedan euro, a na blagajnama prolazi svaka valuta - i kune, i euri, i konvertibilne marke.

Među traženijim robama su benzin, nafta i plin, zbog kojih je sve više onih koji dolaze po gorivo, vele na ovdašnjim benzinskim pumpama. Na spremniku napunjenom u Bosni i Hercegovini, može se prištedjeti do 20 eura. Nitko se ne ljuti ni što su standardi kvalietete ovdje niži nego u Hrvatskoj, pa neke vrste derivata sadržavaju veće količine sumpora.

Najtraženiji eurosuper 95 u Bosni i Hercegovini stoji nešto više od eura, slično kao i eurosuper 98. Razlika je manja na dizelskim gorivima. 

Vikendom i u sajmene dane promet se mjeri u desecima, čak i stotinama tisuća eura. Samo u Bihaću, uz granicu s Hrvatskom ima desetak trgovačkih centara. Toliko ih je niknulo i  u susjednim općinama. A veliki broj Bišćana, Kladušana i Cazinjana, u nedostatku drugih, ovdje nalaze posao.

U Bihaću su zbog najezde gostiju proradili i semafori, a lokalne vlasti sad gledaju i kako bi ojačali turističku ponudu: "Zašto ovo ne iskoristiti i od Bihaća, Velike Kladuše i Cazina napraviti nekadašnji Trst u Italiji i čuveni Ponto Rosso", kažu u Gradskoj upravi Bihaća.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.