ON SVE DEMANTIRA

Poznati proizvođač sapuna i krema pod istragom: 'Kupce su doveli u zabludu'

Foto: VL FOTO
Poznati proizvođač sapuna i krema pod istragom: 'Kupce su doveli u zabludu'
12.12.2023.
u 21:14
CMA tvrdi da Unilever možda preuveličava ekološke karakteristike nekih proizvoda, uključujući poznate brendove poput sapuna Dove i sredstava za čišćenje Cif.
Pogledaj originalni članak

Proizvođač sapuna i krema Dove i proizvođač Hellmann's majoneze Unilever pod istragom su zbog tvrdnji da su neki proizvodi ekološki, što bi kupce moglo dovesti u zabludu.

Uprava za tržišno natjecanje i tržište (CMA) priopćila je da Unilever možda preuveličava koliko su neki njegovi proizvodi "zeleni". Unilever proizvodi poznate brendove poput sredstava za čišćenje Cif, sapuna Dove i dezodoransa Lynx. Objavio je da je "iznenađen i razočaran" objavom i opovrgao da su njegove tvrdnje "na bilo koji način obmanjujuće".

No CMA je priopćio da određene izjave i jezik koje Unilever koristi na nekim proizvodima "izgledaju nejasno i općenito" i "kupce mogu dovesti u zabludu". Također je naveo da su neki sastojci proizvoda na ambalaži predstavljeni tako da preuveličavaju koliko su prirodni, što je poznato pod nazivom "korporacijski greenwashing".

CMA smatra da Unileverovo korištenje boja i slika poput zelenog lišća može brinuti, jer kupci mogu precijeniti ekološku prihvatljivost proizvoda.

- Sve više i više ljudi pokušava doprinijeti zaštiti okoliša, ali brinemo da su mnogi zavedeni takozvanim 'zelenim' proizvodima koji baš i nisu onakvi kakvima se predstavljaju - rekla je šefica CMA-a Sarah Cardwell. - Dosad su dokazi koje smo vidjeli izazvali zabrinutost da Unilever određene proizvode neprimjereno predstavlja kao ekološki prihvatljive - dodala je.

Taj potez dolazi u sklopu šire istrage ekoloških tvrdnji u oglašavanju roba poput toaletnih potrepština, proizvodi za čišćenje, hrane i pića. Kupci su prošle godine potrošili više od 130 milijardi funti na potrepštine za kućanstvo, uključujući hranu i piće, proizvode za čišćenje i predmete za osobnu njegu, objavio je početkom godine CMA.

Značajan ih se broj prodaje kao "zeleni" ili ekološki prihvatljiv, uključujući do 91 posto svih proizvoda za pranje posuđa i 100 posto toaletnih proizvoda, prema podacima CMA.

Unilever je priopćio da je predan objavljivanju odgovornih tvrdnji koje su "transparentne i jasne". - Nastavit ćemo surađivati s CMA-om i u potpunosti udovoljiti daljnjim zahtjevima za informacijama - dodao je glasnogovornik.

 

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.