Od 1. siječnja 2024. godine

Lidl i drugi njemački trgovački lanci uvode promjene: Kupci će morati da plaćaju polog

Foto: Dreamstime
Lidl i drugi njemački trgovački lanci uvode promjene: Kupci će morati da plaćaju polog
22.11.2023.
u 18:17
Od 1. siječnja 2024. godine stanovnici Njemačke će plaćati polog od 25 centi za ove proizvode
Pogledaj originalni članak

Od 1. siječnja 2024. godine nova pravila za povratnu ambalažu primjenjivat će se na mnoge proizvode u Njemačkoj. Evo na što potrošači trebaju obratiti pozornost i za koje proizvode uskoro stanovnici Njemačke moraju platiti polog od 25 centi.

Nova pravila za kupce u Njemačkoj odnose se na povratnu ambalažu. Kako pišu njemački mediji, od 1. siječnja povećati će se broj proizvoda za koje će biti potrebno platiti povratnu ambalažu, piše Fenix-magazin.

Polog od 25 centi za miješane mliječne napitke u plastičnim bocama

Nova uredba odnosi se na pića s udjelom mlijeka od najmanje 50 posto, kao i na jogurte i kefire koji se nude u plastičnim bocama.

Novi polog plaća se za proizvode proizvođača kao što je Müllermilch, kao i za miješane napitke od kave poput onih iz Nescaféa.

Na proizvode mliječne mješavine robnih marki Aldi, Lidl, Rewe također je potrebno platiti polog, pišu njemački mediji.

No, na mlijeko u plastičnim bocama ne naplaćuje se polog.

Za ova pića potrebno je platiti polog

Polog od 25 centi se naplaćuje na sljedeće jednokratne plastične boce za piće i limenke za piće:

Sokovi od povrća / voćni sokovi

Voćni nektari

Voćni špricari (gazirani)

Smoothies

Mineralna voda, izvorska voda, stolna voda

Energetska pića
Pivo i miješana pivska pića (sa i bez alkohola)

Alkoholna miješana pića (npr. “alcopops”)

Cider (pjenušavo vino od jabuke)

Vino i miješana vinska pića

Napitci od čaja i kave ako se piju hladni (kao što su ledeni čajevi)

“Trgovci moraju primiti praznu ambalažu i isplatiti jednokratni polog od 25 centi, čak i ako su pića kupljena u drugoj trgovini. Povrat pologa nije vezan uz novu kupnju”, upozoravaju iz savjetovališta za potrošače.

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.