Novi partneri

Najjači u regiji: Styria i Adria Media osnažili tržišne pozicije

Foto: Screenshot
Najjači u regiji: Styria i Adria Media osnažili tržišne pozicije
07.11.2014.
u 17:34
Vodeće medijske kompanije u regiji, Styria Media Group i Adria Media Group, danas su postali partneri na hrvatskom tržištu magazina suvlasništvom u izdavačkoj kući Adria Media Zagreb koja izdaje najuspješnije naslove poput magazina Story, Cosmopolitan, Elle, National Geographic, Sensa i mnoge druge...
Pogledaj originalni članak

Vodeće medijske kompanije u regiji, Styria Media Group i Adria Media Group danas su postali partneri na hrvatskom tržištu magazina suvlasništvom u izdavačkoj kući Adria Media Zagreb koja izdaje najuspješnije naslove poput magazina Story, Cosmopolitan, Elle, National Geographic, Sensa i mnoge druge. Ovim poslovnim partnerstvom stvara se vodeća regionalna medijska kompanija koja je lider na tržištu magazina i web-komunikacija. 

Styria Media Group dugogodišnjim ulaganjima ostvarila je dominantnu poziciju na hrvatskom tržištu dnevnih novina i web portala, prije svega kroz izuzetan uspjeh glavnih naslova poput 24sata, Večernjeg lista, Poslovnog dnevnika i Njuškala. Ovim partnerstvom, zajedno s Adria Media Group, nizu uspjeha Styria dodaje i vodeću poziciju na tržištu magazina i portala u regiji. Menadžment Styrije stoga izražava zadovoljstvo zbog postignutog partnerstva s kompanijom koja se dokazala uspješnom u ostvarivanju rastućih poslovnih rezultata u medijskoj industriji. 

"Zahvaljujemo našim dosadašnjim partnerima u Adria Media Zagreb, uglednim europskim kompanijama Sanoma i Gruner&Jahr, na dobroj suradnji proteklih godina. Raduje nas što njihovu ulogu preuzima kompetentan i iskusan poslovni partner s kojim ćemo zajedno nastaviti razvijati hrvatsko tržište magazina", rekao je Klaus Schweighofer, član uprave Styria Media Group. 

"Dominantnu poziciju među dnevnim novinama i digitalnim medijima upotpunili smo magazinskim izdanjima i time stvorili najbolji medijski portfelj u Hrvatskoj i regiji. Zadovoljni smo jer imamo partnera koji želi ulagati u razvoj magazina i koji također prepoznaje važnost digitalnih medija. U oba medijska segmenta Styria i Adria Media zajedničkim investicijama i suradnjom iskoristit će sve potencijale regionalnog tržišta. Adria Media Group za nas je idealan partner upravo zato što prepoznaje te potencijale i dijeli našu posvećenost razvoju i odgovornom poslovanju", izjavili su Boris Trupčević i Mario Vrgoč, direktori Styrije za Hrvatsku. 

"Adria Media Group kao jedna od vodećih medijskih kompanija zapadnog Balkana uspješno nastavlja ostvarivati svoju viziju i ciljeve. Veliko nam je zadovoljstvo što ćemo u budućnosti nastaviti regionalnu suradnju s partnerom kao što je Styria i zajedno raditi na daljem razvijanju kompanije Adria Media Zagreb. Čvrsto vjerujemo u hrvatsko tržište koje ima sve potencijale za razvoj medijskog poslovanja. Uvjereni smo da zajednički, u partnerskim odnosima sa Styrijom, možemo nastaviti s uspješnim razvojem magazina s jasnim ciljevima i brojnim inovacijama. Posebno želimo naglasiti da smo sretni zbog buduće suradnje s timom izuzetnih profesionalaca Adria Media Zagreb, koji su do sada pokazali izuzetne rezultate u poslovanju. Sigurni smo da je budućnost zdravog poslovanja u povezanosti regije, jačanju regionalnog poslovanja i stvaranju regionalnih partnerstva", izjavio je Aleksandar Rodić, CEO Adria Media Group. 

Adria Media Group jedna je od najvećih medijskih kompanija na zapadnom Balkanu, s multimedijalnim portfolijem koji uključuje 18 tiskanih i 14 digitalnih izdanja. Izdanja Adria Media Group trenutačno čita 11 milijuna ljudi. Adria Media Group potpuno je posvećena stvaranju jasne i održive budućnosti radi zadovoljavanja svih potreba milijuna čitatelja tiskanih izdanja, posjetitelja web-portala, korisnika mobilnih aplikacija i gledatelja videosadržaja. U sastavu Adria Media Group nalaze se sljedeći magazini: Story, Elle, Cosmopolitan, Lisa, Moj stan, Moja lepa bašta, National Geographic, Men's Health, Sensa, Elle Decoration, Mama, Burda i dnevno izdanje Kurir.

Styria Media Group je jedna od vodećih medijskih kompanija u Austriji, Hrvatskoj i Sloveniji s više od 3000 djelatnika. Osnovana je 1869. godine. Sa svojim uspješnim digitalnim portfolijem, koji uključuje brandove poput 24sata.hr, vecernji.hr, njuskalo.hr, willhaben.at, mojedelo.com, Styria generira više od 1,5 milijardi "page-impressions". Dnevna izdanja Styrije, među kojima su 24sata, Večernji list, Poslovni dnevnik, Kleine Zeitung, Die Presse, dnevno čita više od dva milijuna čitatelja.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.