Atlantic grupa probudila kreativnost

Kako poljubiti nekoga, a ne dotaknuti ga?; Kako raditi manje, a zarađivati više?

Kako poljubiti nekoga, a ne dotaknuti ga?; Kako raditi manje, a zarađivati više?
28.11.2015.
u 07:00
Instalacija privukla pozornost jedinstvenim izgledom što je djelo kreativne agencije iz Beograda 'Whole in One Communications'
Pogledaj originalni članak

Atlantic grupa, jedna od vodećih prehrambenih kompanija u regiji, na ovogodišnjem Festivalu medijskih komunikacija SEMPL u Portorožu predstavila se inovativnim konceptom i instalacijom koja je izazvala veliku pozornost medijske i stručne javnosti. Pod nazivom "Creative to Creative" kreativci i medijski stručnjaci iz regije su tijekom cijelog dana jedni drugima postavljali kreativne izazove na Zidu ideja, ali i duhovitim opaskama bili u prilici ponuditi kreativna rješenja na različite izazove i pitanja.

Kako poljubiti nekoga, a ne dotaknuti ga?; Kako raditi manje, a zarađivati više?; Što učiniti da me ljudi više vole?;

Kako putovati po svijetu ako imaš posao od 9 do 5?..., samo su neke od zanimljivih tema koje su izazvale mnoštvo komentara i bile povod za kreativnu stanku s dobro poznatim brendovima Bananica, Chipsos, Smoki i Barcaffe. Najzanimljivija pitanja i odgovore možete pogledati na instagramu #creativetocreative, a post s najvećim brojem likeova osvojio je lijepu nagradu - vikend na Bledskom jezeru.

Uz kreativne razgovore, instalacija je privlačila pozornost i svojim jedinstvenim izgledom koje je djelo kreativne agencije iz Beograda "Whole in One Communications" kao i rukom oslikanim detaljima, oslikanom sofom koja je bila svojevrsna "instalacija u instalaciji", dok su sve promotorice nosile rukom oslikane košulje unijevši dašak umjetnosti u svakodnevni biznis i komunikacije.

Želja nam je našom instalacijom biti u izravnom, stalnom kontaktu s našim potrošačima, razmjenjivati ideje s njima, povezivati se novim kanalima komunikacije, izjavila je direktorica centralnog marketinga Atlantic grupe Aleksandra Kregar Brus.*

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.