Promocija

Ponašanje i navike potrošača kroz 16 poglavlja knjige bh. stručnjaka

Foto: Zoran Grizelj
Ponašanje i navike potrošača kroz 16 poglavlja knjige bh. stručnjaka
08.06.2012.
u 10:51
Knjiga je prevedena na engleski jezik i biti će literatura i na stranim fakultetima
Pogledaj originalni članak

U amfiteatru Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru predstavljena je knjiga “Consumer Behaviour”, autori su prof. dr. sc. Muris Čičić, prof. dr. sc. Slavo Kukić i doc. dr. sc. Melika Husić-Mehmedović. - Knjiga na detaljan, studiozan način sadrži sve bitne komponente kojima se identificira ponašanje potrošača na tržištu i naravno oblikovanje strategija. Nadam se kako ćemo imati još ovakvih pozitivnih primjera suradnje Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu i Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru - rekao je dekan Ekonomskog fakulteta u Mostaru prof. dr. sc. Brano Markić. Jedan od recenzenata knjige prof. dr. sc. Boris Tihi istaknuo je kako se materija koja se obrađuje u knjizi odnosi na ponašanje i razumijevanje potrošača i veoma je značajan dio marketinga.

Razumljivi tekstovi

- Autori su uspjeli izbjeći zamku pisanja kompliciranih tekstova koji su teški za razumijevanje. Tekstovi su razumljivi i onima koji nemaju veliko znanje iz ovih tema - naglasio je Tihi. Inače, ovo je jedan od prvih udžbenika koji je napisan od domaćih autora i preveden na jedan od stranih jezika. - Knjiga ima 382 stranice, 16 poglavlja čiji sadržaj može parirati sličnim knjigama iz područja ponašanja potrošača u priznatoj međunarodnoj literaturi. Obrađeni sadržaji su obrađeni znanstveno i korektno, sukladno današnjim znanjima - zaključila je tijekom svoga izlaganja prof. dr. sc. Sanja Bijakšić. Prepunom amfiteatru Ekonomskog fakulteta u Mostaru obratio se i jedan od autora knjige prof. dr. sc. Slavo Kukić. On je istaknuo kako se do realizacije ove knjige nije došlo preko noći, te kako je cijeli projekt započeo još 2010. godine.

Projekt još iz 2010.

- Godine 2010. ekipa u istom sastavu je išla s naslovom Ponašanje potrošača, a nakon dvije godine iskustava i dodatnih analiza odlučili smo to znanje proširiti s tri nova poglavlja i knjigu izdati na engleskom jeziku kako bi knjiga bila dostupnija svjetskoj akademskoj zajednici. Ovo je novi pokazatelj uspješne suradnje dva fakulteta i nadam se kako s ovim priča nije završena i kako ćemo naš zajednički put nastaviti - istaknuo je Slavo Kukić. Tijekom promocije govornici su istaknuli kako ova knjiga uvelike može pomoći studentima, ali i osobama koje se odluče na postdiplomski studiji. Također, knjiga se preporuča svim osobama koje se bave marketingom, te onima koji žele znati više o ponašanju potrošača.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.