NOVE METODE

Osmi dan od neplaćanja interneta slijedi i tužba!

Foto: Dalibor Urukalovic/PIXSELL
Osmi dan od neplaćanja interneta slijedi i tužba!
27.01.2011.
u 08:27
U nekim od tvrtki nemaju praksu upozoriti svoje korisnike prije isključenja određene usluge
Pogledaj originalni članak

Pored raznih poskupljenja, dodatnih provizija prilikom plaćanja računa, građane Bosne i Hercegovine u novoj godini je dočekalo još neugodnih iznenađenja. Naime, većina tvrtki koje svoje usluge naplaćuju pomoću računa, pooštrile su mjere te isključenja slijede u puno kraćim rokovima.

Isključenje usluge

Tako, primjerice, tvrtka Pincom korisnicima svojeg bežičnog interneta uslugu isključuje nakon neplaćanja računa, a ako u roku od osam dana ne platite - slijedi tužba. Još krajem prošle godine tvrtka Monet je skratila rok za plaćanje računa za korištenje usluge kabelskoga interneta.

Tako svi oni korisnici koji, primjerice, nisu platili račun za 12. mjesec i sada im treba na naplatu doći račun za siječanj, ukoliko ne izmire, odnosno ne plate taj račun za prosinac, mogu očekivati da im se isključi ova usluga. “Svakog petnaestog se isključuje internet onima koji nisu izmirili obveze koje imaju prema našoj tvrtki”, doznali smo iz tvrtke Monet. Ipak, postupak ponovnog uključenja je lagan te ne košta ništa. Dvadeset minuta po izmirenju obveza prema ovoj tvrtki konekcija, odnosno priključak na internet je ponovno aktivan. Kada je pak u pitanju kabelska televizija čiju uslugu također pruža tvrtka Monet iz Mostara, situacija je nešto drukčija. Ova usluga se isključuje tek nakon što korisnik ne plati dva računa, plus jedan novi koji tek treba stići.

Električna energija

Proces naplate električne energije konkretno podrazumijeva opominjanje kupaca, nakon čega slijedi dostava obavijesti pred obustavu isporuke električne energije. Ukoliko kupac nakon opomene i obavijesti ne izmiri svoje obveze, slijedi obustava isporuke električne energije, navode iz Elektroprivrede Hrvatske zajednice Herceg Bosne.

Ključni kriterij za opominjanje kupaca je starost duga, s tim da se u prosjeku opominju kupci koji imaju dva do tri neplaćena računa za električnu energiju.

“Bitno je napomenuti da, sukladno Općim uvjetima za isporuku električne energije, postoje kategorije kupaca kod kojih se ne smije vršiti obustava isporuke električne energije, kao što su, primjerice, bolnice, klinike, vodocrpilišta javnih vodovoda i slično”, naveli su iz Elektroprivrede Hrvatske zajednice Herceg Bosne.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.