mostar

​Srednjoškolci u posjetu korisničkoj podršci HT ERONET-a

29.05.2017.
u 14:11

U organizaciji Grada Mostara i HT ERONET-a, a u sklopu projekta „Volontiraj – Kreditiraj“, skupina mostarskih srednjoškolaca posjetila je Korisničku podršku HT ERONET-a u Mostaru.

Uz kratak uvod o telekomunikacijama općenito, i uslugama HT ERONET-a, objašnjena je i organizacijska i poslovna struktura Korisničke podrške. Uz to, predstavljen je niz usluga i korisničkih pogodnosti koje se tu kreiraju, a koje isključivo služe poboljšanju korisničkog iskustva. 

U HT ERONET korisničkoj podršci agenti svakodnevno zaprimaju pozive i upite korisnika na brojeve - 0800 88888 i 0800 88000, te e-mail info@hteronet.ba,  pružajući podršku i pomoć pri korištenju naših usluga, te informacije za sve proizvode i usluge. Besplatni telefoni podrške kao i telefonske informacije 1188 uz uslugu "izravnog spajanja s traženim brojem", na raspolaganju su svima svakim danom od 0 do 24 sata. Na brojeve podrške korisnici mogu također iznijeti svoje prijedloge i eventualne probleme, a mogu to učiniti i  elektroničkom poštom na adresu info@hteronet.ba.

Poseban naglasak se stavlja na korisnika i korisničko iskustvo, što se može vidjeti kroz odlazne kampanje koje se organiziraju kako bi se korisnike informiralo o pogodnostima usluga, upozorilo na nekontroliranu potrošnju ili poželjela dobrodošlica novim korisnicima koji započinju svoje "korisničko putovanje" u HT ERONET-u.

Učenici su potom obišli Kontaktni centar i doživjeli kako izgleda biti agent podrške, koji je najvažnija karika u cijelome procesu jer ostvaruje prvi kontakt s korisnicima, priopćeno je iz Odjela za korporativne komunikacije HT ERONET-a.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?