UEFA

Krovna kuća nogometa u Europi funkcionira kao švicarski sat

19.02.2017.
u 07:00

Onog trenutka kada sletite u Švicarsku, a imate bilo kakvog posla u glasovitom Nyonu, odnosno u sjedištu UEFA-e, već ste završili sve svoje brige. Ljudi koji dolaze iz naših krajeva lako će biti impresionirani svime što nosi suradnja s krovnom kućom europskog nogometa. UEFA organizacijski možda i najbolje nalikuje na precizan i točan švicarski sat. Sve je precizno planirano iz minute u minutu, nema praznog hoda. U mailovima koje dobijete uoči polaska na put s rasporedom i aktivnostima koje vas očekuju u Švicarskoj, samo su satnice boldirane i podvučene dvostrukim crtama. To dovoljno govori o švicarskom mentalitetu i poznatoj točnosti na koje se brzo moralo privići oko 450 zaposlenika podrijetlom iz 50 zemalja koji rade u UEFA-i.

Rezultati

Nakon dolaska u Švicarsku preostaje vam samo se koncentrirati na svoj posao i obveze te na nogomet, jer ipak je nogomet jedina riječ koju ćete svakih nekoliko sekundi čuti u Nyonu.

UEFA-ini odjeli koji se bave medijima, PR-om, te odjeli koji suradnju s javnošću, vode strategiju na društvenim mrežama, rade impresivan posao. Uvjerio se u to i potpisnik ovih redova na licu mjesta, kao jedan od članova UEFA-ina odbora za medije. Na redovitom godišnjem sastanku predstavljen nam je niz rezultata koje su spomenuti odjeli postigli u prošloj godini. Neke ćemo dijelove s tog sastanka naglasiti, ali jedno je sigurno, UEFA je jedan od lidera koji ne samo da uspješno prati, nego i stvara nove trendove u globalnoj zajednici. Posao na medijskom planu i svemu sličnome nije ništa drukčiji. Naglasak je u medijskim strategijama stavljen na nove tehnologije, interaktivnost, brzinu, prisutnost na društvenim mrežama, ali i na unutarnjoj organizaciji. Posebno poglavlje na sastanku bilo je i krizno komuniciranje, kakvog je UEFA u 2015. i 2016. godini imala puno. U UEFA-i su nam istaknuli kako se trendovi u današnjem digitalnom dobu mijenjaju iz minute u minutu, a jedan od razloga zašto je nogomet sport broj jedan na svijetu je upravo taj zato što su uspješni u praćenju trendova, kao i u stvaranju novih. Ono što je sve nas okupljene impresioniralo jesu pojedinačni rezultati. To se možda slikovito može prikazati na izboru momčadi godine. Drastično je prilikom provedbe izbora pojačana UEFA-ina aktivnost na društvenim mrežama, što je urodilo i većim interesom klubova iz kojih su dolazili igrači. Izbor je trajao od 5. do 9. siječnja, a na njemu je sudjelovao 7,1 milijun ljubitelja nogometa iz cijelog svijeta. Prikazan nam je i videospot koji je slikovito pokazao kako bi izgledalo da 11 velikana europskog nogometa: Ronaldo, Messi, Modrić, Ramos, Iniesta, Kros, Griezmann, Alaba, Pique, Boateng, Bonucci i Buffon zaigraju skupa. 

Cijeli tekst čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista BiH...

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije