Večernji List - najnovije vijesti iz Bosne i Hercegovine, svijeta, sporta, kulture i showbiza
Naslovnica Vijesti

Tema ovogodišnje konferencije je popularna kultura

14. rujna 2021. u 15:46 0 komentara 116 prikaza
Pogledajte galeriju 1/4

Šesta međunarodna znanstveno-stručna konferencija PR & Media Days Mostariensis s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija bit će održana 17., 18. i 19. studenoga u online okruženju u produkciji SUM TV-a. Organizator konferencije je Studij odnosa s javnošću Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru dok će izlaganja kroz tri panela i studentsku sekciju biti na temu „Popular culture“, a radni jezici konferencije su hrvatski i engleski. 

Kao i prošle godine, ovogodišnja konferencija će biti pozivnog karaktera s unaprijed definiranim predavačima te naravno prilagođeno trenutnoj epidemiološkoj situaciji.

Početci konferencije

Prva konferencija je održana 2016. godine kada su predstavljeni rezultati istraživanja stanja struke odnosa s javnošću u BiH, kojeg su proveli nastavnici, suradnici i studenti Studija odnosa s javnošću mostarskog Filozofskog fakulteta. Na drugoj konferenciji, održanoj u studenom 2017., bilo je preko 40 izlagača s više od 30 tema iz četiri države: Slovenije, Hrvatske, Srbije i BiH, a govorili su o PR 3.0, odnosno, odnosima s javnošću, medijima, integriranoj komunikaciji u kontekstu novih medija. 

Veliki broj sudionika 

Treća konferencija, na temu Društveno odgovorno poslovanje, održana je 2018., okupila je 86 predavača iz šest zemalja koji su izložili 53 teme. Tema je obrađena kroz četiri programske cjeline (sekcije): Političko-institucionalni DOP, DOP u medijima, Korporativni DOP i DOP u PRaksi, a novitet je bilo uvođenje i pete - Studentska sekcija, gdje su studenti s pet fakulteta iz tri države prezentirali svoje projekte vezane za društveno odgovorno poslovanje. Najmasovnija konferencija po broju izlagača bila je četvrta na temu Kriza i krizno komuniciranje, održana 2019. godine. Okupila je više od stotinu domaćih i stranih znanstvenika i praktičara koji su 66 tema prezentirali, promovirali te analizirali suvremene trendove odnosa s javnošću. Na konferenciji su sudjelovali svjetski autori iz područja odnosa s javnošću i krizne komunikacije James E. Grunig i Timothy Combs sa Sveučilišta u Texasu. 

Promjena naziva

Peto izdanje konferencije pod novim imenom PR & Media Days Mostariensis obuhvatilo je sekciju „Integrirana komunikacija“ i „Mediji i odnosi s medijima“ u kojoj je deset predavača iz Bosne i Hercegovine i zemalja okruženja izložilo teme iz navedenih područja. Važno je napomenuti da je suorganizator petog izdanja konferencije uz Studij odnosa s javnošću, Filozofski fakultet i Sveučilište u Mostaru bilo i Al Ghurair Sveučilište iz Dubaija.

O konferenciji

Ciljevi PR & Media Days Mostariensis su prezentirati, promovirati te analizirati i istražiti suvremene trendove odnosa s javnošću, podijeliti stečene spoznaje i iskustva znanstvenika i praktičara s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija, otvoriti dijalog i raspravu s naglaskom na istraživanja i buduće trendove u profesiji i srodnim disciplinama, pratiti rad mladih znanstvenika i praktičara i poticati ih na stvaranje i prihvaćanja profesionalnih standarda i etičkih načela te nagrađivati izvrsnost na navedenom komunikacijskom području. Važnost ove konferencije naglašena je u znanstvenom pristupu jer je ovo konferencija koja se oslanja na jednu akademsku instituciju. Takvim pristupom žele se istraživati trendove u odnosima s javnošću, dati im dubinu i znanstveni pristup.

 

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.