Peta sjednica Predsjedništva Skupštine Saveza općina i gradova Federacije Bosne i Hercegovine održat će se u utorak 26.6. 2018. U Čitluku. Zbog trenutne aktuelne situacije s izbjegličkom krizom u Bosni i Hercegovini, na ovu sjednicu Predsjedništva Saveza su pozvani Denis Zvizdić, predsjedatelj Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, Dragan Mektić, ministar sigurnosti Bosne i Hercegovine, Semiha Borovac, ministrica za ljudska prava i izbjeglice Bosne i Hercegovine i Fadil Novalić, premijer Federacije Bosne i Hercegovine.
Predsjedništvo Saveza bi ovom prilikom trebalo zauzeti svoj stav o izbjegličkoj krizi u Bosni i Hercegovini, priopćeno je iz Saveza općina i gradova Federacije BiH.
Na sjednici će, između ostalog, biti razmatran Izvještaj sa zajedničke sjednice povjerenstava Saveza i to: povjerenstva za ustavna i zakonodavna pitanja, povjerenstva za razvoj i unapređenje lokalne samouprave, Komisije za ekonomski razvoj općina i gradova i financije i povjerenstva za imovinska pitanja, prostorno uređenje, stambeno-komunalne djelatnosti i zaštitu životnog okoliša koje su razmatrale vrlo značajne teme kao što je Zakon o koncesijama, pitanje izbjegličke krize i dr.
Članovi Predsjedništva Saveza će također biti informirani o aktivnostima Saveza na različitim projektima kao što su: Projekt „Jačanje kapaciteta saveza općina i gradova u BiH“, Projekt integriranog lokalnog razvoja – ILDP, Projekt ReLOad, Projekt „Jačanje uloge mjesnih zajednica“.
Predsjedništvo Saveza će, na traženje Federalne uprave za geodetske i imovinsko-pravne poslove, imenovati dva predstavnika Saveza u Radnu grupu čiji je zadatak usklađivanje propisa iz oblasti građevinskog zemljišta sa Zakonom o stvarnim pravima.
Na ovoj sjednici će se naći i informacije o predstavljanju Izvještaja Zajedničkog povjerenstva za lokalne vlasti, puštanju u rad web portala „Javna prezentacija podataka registra cijena nekretnina Federacije Bosne i Hercegovine“, kao i informacije o drugim aktivnostima Saveza vezanim za sudjelovanje predstavnika Saveza na skupovima od značaja za lokalnu samoupravu.