nova knjiga

Strateško upravljanje sportskom komunikacijom

22.03.2019.
u 12:00

“Strateško upravljanje sportskom komunikacijom” naziv je najnovije knjige skupine autora dobro poznate hrvatskoj i bosanskohercegovačkoj sportskoj i komunikacijskoj javnosti. Knjigu potpisuje Ivan Tomić kojeg su mediji upoznali kao suradnika engleskog časopisa Four Four Two. Ovaj mladi student ekonomije iz Graza intervjuirao je za veliku englesku i svjetsku sportsku kuću brojne nogometaše poput Luke Modrića, Ivana Perišića, Marija Stanića, Ante Rebića i dr. Radio je više analiza i reportaža nacionalnih nogometnih reprezentacija i klubova poput Engleskog nogometnog saveza, Eintrachta i dr. Od ove godine predaje i na Nogometnoj akademiji Hrvatskog nogometnog saveza. Osim Ivana, suautor je prof. dr. Zoran Tomić, poznat po brojnim radovima i knjigama s područja komunikacija i odnosa s javnošću. Mr. sc. Davor Pavić jedan je od vodećih stručnjaka za sportske odnose s javnošću. Profesor je i predavač, a godinama je radio strategije odnosa s javnošću u klubovima i nogometnim savezima. Doc. dr. Tomislav Madžar javnosti je dobro poznat. Doktor je medicine i, osim medicinskog kuta, sport istražuje i s komunikacijskog aspekta. Prof. Damir Primorac jedan je od najpoznatijih pravnih stručnjaka u sportu. Odvjetnik s velikim sudskim i odvjetničkim iskustvom. Usluge ovog vrsnog pravnika koriste mnogi klubovi i savezi.

Komunikacija u sportu

Knjiga “Strateško upravljanje sportskom komunikacijom” jedan je od pristupa izučavanja značenja i uloge komunikacije u suvremenome sportu. “Ona govori o komunikaciji sa strateškoga i taktičkog gledišta. Nastala je na temelju teorijskih i empirijskih saznanja te potreba. Pregledavajući recentnu svjetsku literaturu o sportskoj komunikaciji, uvidjeli smo da se najvažnija načela mogu prenijeti u sadržaj knjige. S druge strane, postoje mnoge nacionalne i regionalne specifičnosti, pa i kontinentalne, te je nužno teorijsko razmatranje tih načela i njihovo smještanje u drugi okvir razumijevanja. S empirijskoga i praktičnog gledišta nužno je te teorijske okvire staviti u praksu i analizirati korištene pristupe kako bi se stvorili optimalni modeli komuniciranja u sportu. Iako se u naslovu nudi širi teorijski i praktični pristup, knjiga dominantno ili isključivo tretira nogomet kao sportsku granu”, istaknuo je u uvodu knjige Ivan Tomić. Mr. Vatroslav Mihačić, ravnatelj Nogometne akademije HNS-a, u predgovoru je istaknuo važnost komunikacije, ali i izobrazbe u sportu. “Da bi sportski djelatnici mogli upravljati različitim društvenim procesima, nužna je stalna izobrazba. Stoga je i svrha ove knjige obrazovna. Upoznavanjem sadržaja sportaši će lakše shvatiti brojne izazove i načine njihova rješavanja. Nogometna akademija Hrvatskog nogometnog saveza nudi sveobuhvatnu izobrazbu svojih polaznika, budućih trenera. Sa sigurnošću mogu reći da su sve tematske cjeline koje obuhvaća ova knjiga uključene u proces izobrazbe trenera. Stoga je Akademija bila i ostat će mjesto izvrsnosti kada je riječ o osposobljavanju trenera budućnosti”, zaključuje Mihačić.

Nezaobilazno štivo

Recenzent dr. sc. Damir Jugo, dekan Visoke škole za komunikacijski menadžment “Edward Bernays” iz Zagreba i autor udžbenika “Strategije odnosa s javnošću” smatra da ova knjiga popunjava jednu veliku prazninu na području strateškog sportskog komuniciranja. “Knjigu potpisuju dobro poznata imena u svijetu odnosa s javnošću u okruženju. Njezina vrijednost je i u tome da ima potrebnu širinu nužnu za menadžere, trenere, glasnogovornike i sve one koji upravljaju sportskom komunikacijom. Knjiga će otvoriti mnoge vidike i dati jedan novi pogled na razvoj karijere. Za mene je posebno važno što se u knjizi daje snažan naglasak na edukaciju i obrazovanje. Upravo Edward Bernays nudi takve oblike izobrazbe”, naglašava Damir Jugo, također javnosti dobro poznat po svojim strateškim knjigama i udžbenicima na ovom području.

Dr. sc. Miroslav Vasilj docent je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru i autor je vrlo značajne knjige “Sportsko novinarstvo”. Za dr. Vasilja može se reći kako danas u BiH i okruženju najsustavnije istražuje ovo područje i nudi nove poglede na profesiju. “Autori su javnosti podarili djelo koje je izuzetan doprinos razvoju internog, kriznog i posebice eksternog komuniciranja u sportu. Važnost ove knjige je tim veća što je prva te vrste u ovom dijelu Europe. Knjiga će zbog svoje originalnosti i kvalitete biti nezaobilazno štivo kako praktičarima tako i studentima. Pročitati i primijeniti u praksi sadržaj knjige ‘Strateško upravljanje sportskim komunikacijama’ te istodobno vidjeti kako to radi izbornik hrvatske nogometne reprezentacije Zlatko Dalić, za svakog nogometaša, općenito sportaša, trenera i sportskog djelatnika dobitna je kombinacija u brojnim komunikacijskim izazovima u suvremenom sportu”, ističe dr. Vasilj.

Knjiga “Strateško upravljanje sportskom komunikacijom” podijeljena je u 12 poglavlja s dodatkom “Osobni odnosi s javnošću”. Osim načelnog pristupa komunikaciji, u knjizi se nalaze teorijski i praktični osvrti na: sportske odnose s javnošću, novinarstvo, odnose s medijima, tehnike odnosa s javnošću, glasnogovorništvo, odnose s javnošću za igrače i trenere, sportsko pravo, psihologiju sporta, sponzorstvo, krizno komuniciranje, volonterizam i sponzorstvo. Izdavač je izdavačka kuća Synopsis iz Zagreba i Sarajeva.•

Knjiga je podijeljena u dvanaest poglavlja s posebnim dodatkom “Osobni odnosi s javnošću”

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije