Rekonstrukcija ceste

Dionica vrijedna 740.000 KM otvorila Gabela Polje prema BiH

gpolje
Dušan Musa
21.12.2011.
u 10:00

Bilo je i određenih problema oko izuzimanja zemljišta za potrebe puta, koji prolazi kroz naseljeni dio Gabele

Završeno je kompletno asfaltiranje dionice regionalnog puta Gabela Polje - Gabela u dužini od nepuna dva kilometra. Međutim, urađena dionica je puno vrjednija od dužine jer otklanja uska grla na putu za međudržavni granični prijelaz Gabela Polje i istoimeno naselje. Govoreći o toj investiciji, dr. Smiljan Vidić, načelnik općine Čapljina, je rekao:

Loše stanje puta

“Svi jako dobro znamo da je rekonstruirani dio puta bio u jako lošem stanju. Iz godine u godinu krpanjem rupa održavan je u koliko toliko prohodnom stanju, ali to nije bilo rješenje problema. Odlučili smo se na projekt vrijedan 740.000 KM, 500.000 KM smo dobili od GSM licencije, a ostatak izdvojili iz općinskog proračuna.” Rekonstrukcija prometnice naišla je i na veliko zanimanje mještana Gabele i Gabela Polja, koji su svakodnevno vršili svojevrsni inspekcijski nadzor. Bilo je i određenih problema oko izuzimanja zemljišta za potrebe puta, koji prolazi kroz naseljeni dio Gabele, međutim očito da je konačni rezultat naišao na odobravanje mještana. „Urađen je veliki posao, jer put vodi do graničnog prijelaza. Trebalo je ovo uraditi jer se ništa nije činjeno osim asfaltiranja, još od vremena kada su vozile konjske zaprege, a u međuvremenu je Gabela Polje naraslo, Gabela se proširila, nastao je granični prijelaz. Još kada bi se nastavilo do magistrale u Višićima ili do Čapljine, bilo bi još puno bolje“, ističe Slavko Sušak, jedan od mještana Gabele koje smo zatekli u „inspekciji“.

Dvije faze

Slavko kaže da ne zna tko bi dalje trebao nastaviti, a teško je to i boljim poznavateljima prilika u prometu odrediti, jer je sama definicija ove prometnice riplijevska – put je regionalni, cesta lokalna, a završava državnim graničnim prijelazom. Ovoga puta ‘potegnula’ je općina Čapljina, prvu fazu od granice do izlaza iz Gabela Polja preko HNŽ financirala je Vlada FBiH. Rekonstrukcija koja se odvijala u dvije faze, pokazala je kako i mala dionica može imati veliko značenje u ovom slučaju za dva naselja pa i cijelu BiH. Konačno se na putu mogu razmijeniti autobusi i kamioni, što je bilo nezamislivo. Jedino usko grlo ostao je most iznad željezničke pruge.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?