Svemirska misija

NASA će lansirati asteroid na Mjesec

nasa
YouTube screenshot
01.10.2013.

NASA planira ambicioznu misiju u kojoj će asteroid koji se nalazi u blizini Zemlje lansirati u Mjesečevu orbitu gdje će radi znanstvenih istraživanja moći posjećivati astronauti, javlja Huffington post. Ipak, time misija neće završiti, jer nakon toga bi se asteroid trebao lansirati na Mjesec.

- Može vas tješiti što će asteroid u orbiti ostati otprilike 100 godina, kaže NASIN znanstvenik Paul Chodas i dodaje da ako to nije dovoljno, jednom kada asteroid više neće biti potreban može ga se lansirati na Mjesec.

NASA je otkrila kako će s misijom započeti u travnju sljedeće godine kad bi se robotska letjelica trebala susresti sa 7,6 metara širokim i 500 tona teškim svemirskim kamenom i lansirati ga u mjesečevu orbitu.

>> NASA objavila otkriće novog planeta - velik je poput Jupitera