Trgovci na poplavama žele zaraditi, lopovi obilaze napuštene kuće

Kazne zbog podizanja cijena hrane, vode..., prijave profitera

Ivo Josipović poplave
Foto: Goran Ferbežar/PIXSELL
19.05.2014.
u 08:59

Građani na otvoreni telefon prijavljuju slučajeve poskupljenja hrane

Imena i prezimena trgovaca, koji su u vrijeme katastrofalnih poplava cijene pitke vode, hrane i drugih potrepština u Bosni povećali za 200 do 300 posto, treba popisati i dati policiji, radi daljnjeg sudskog postupanja. Neki mediji su zatražili od građana da im daju podatke o profiterima koji na ljudskoj nesreći žele brzo zaraditi, kako bi ih javno prišili na stup srama. Vlada Federacije BiH i Vlada RS-a obećale su da će se pozabaviti policija i inspekcije. Predsjednik federalne Vlade Nermin Nikšić kazao je da te probleme rješava policija i tržišna inspekcija, a na građanima je da prijave takve slučajeve. “Protiv takvih osoba”, kako je naglasio, “bit će izrečene maksimalne sankcije s obzirom na to da je situacija izvanredna”. Nakon što je Vlada BiH otvorila telefonski broj 033/212-602, u proteklih 18 sati građani su prijavili devet slučajeva povećanja cijena životnih namirnica na području općina Živinice, Breza, Kakanj, Olovo, Zenica, Visoko i Ilidža. Najviše prijava se odnosi na povećanje cijena brašna. Federalna uprava za inspekcijske poslove obavijestila je Vladu FBiH da su tržišni inspektori na terenu zbog provjere prijava i poduzimanja sankcija. U poplavljenim gradovima i općinama poput Doboja, Maglaja, Bijeljine, B. Šamca, proteklih dana potopljene kuće su obilazili pljačkaši. MUP FBiH je u suradnji s Federalnom upravom policije uputio posebno upozorenje da se spriječe eventualni pokušaji iskorištavanja izvanredne situacije za pljačke.     

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?