ZAVRŠENA NAGRADNA IGRA

131 sretni kupac preuzeo osvojene nagrade u Super Konzumu Ložionička

nagrada
25.02.2017.
u 14:19

Svi posjetitelji uživali u umjetničkom performansu

Jadranka Kasumagić preuzela je danas ključeve stana osvojenog u velikoj nagradnoj igri Konzuma ''Ostvari san osvoji stan“ u kojoj je sudjelovalo više od 200.000 kupona.

''Dan kada sam saznala da sam dobila stan u Sarajevu i ovaj danas, kada sam preuzela ključeve, sigurno su među najljepšim danima u mom životu. Zaista sam presretna i još uvijek ne mogu da vjerujem da se sreća baš meni osmjehnula. Prekrasno je kad se okupimo, i stari i mladi, i kada s puno duha i energije djelimo sretne trenutke i raširenih ruku se radujemo nagradama. Hvala Konzumu, najprije za nagrade, ali i za brojne inicijative i geste tijekom godine kojima usrećuje ljude u BIH, a i sami znamo koliko je ljudima danas potrebno lijepih  trenutaka. U ime moje obitelji i osobno, hvala od srca“, istakla je Jadranka Kasumagić u Super Konzumu Ložionička gdje stalno kupuje.

Osim glavne nagrade, dobitnicima je uručeno i 20 vaučera za putovanje na Bled za dvije osobe, 10 telefona Apple iPhone 7 32GB Black te 100 vaučera za besplatne kupovine u Konzumu.

Nura Šabanović osvojila je putovanje na Bled za dvije osobe.

„Još iz doba djevojačkih dana putovanja su za mene izvor uspomena. I danas, otvorim album sa fotografijama i sjećam se svakog trenutka, kao da je jučer bilo. Nažalost, na Bled nisam imala priliku otići i zbog privatnih obaveza neću moći otići ni ovaj put. No, presretna sam što ću osvojenom nagradom počastiti svoje članove obitelji. Želim da i oni kreiraju albume sa fotografijama koji će biti njihov trajni izvor uspomena. Hvala našem Konzumu, koji kao dobar susjed umije iznenaditi kad se najmanje nadamo. Čestitam i ostalim dobitnicima, velika je sreća od 200.000 ljudi biti jedan od sretnih dobitnika“, istakla je Šabanović,

Svi posjetitelji su uživali u umjetničkom performansu na štulama, magičnim trikovima balondžija, zahtjevnim žonglerskim točkama i vilinskim plesovima u mjestu gdje kupovina postaje doživljaj. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?